Söndag före jul

Länge sedan jag har haft migrän... men idag känns det lite knas i bollen :o(... men jaja... det går över! Det vet jag det gör!

Ett tag sedan jag skrev här men varit en del att göra på jobbet, som alltid före jul, och hemma sent om kvällarna.... helt enkelt inte orkat!  Hade jullunch i torsdags... åt SUSHI... lite annorlunda men ack så gott!

Mellanpojken och lillprinsen är här denna veckan och går till sin mamma på julaftonsmorgon. Härligt ha dem här! I morgon åker vi till Lund och julshoppar det sista, pappa ska jobba, så jag tar alla 3 grabbarna med mig! Ska bli kul! Ska fika på något riktigt gott fikaställe också! MUMS! Fika ääär gott!  Tror faktiskt det mesta är under kontroll... och den allra bästa julklappen är att jag mår så gott! Och ser med tillförsikt på framtiden! Mycket att längta till... och efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0