Nu är det snart över!!! Julen alltså :o)

 Jag tycker det är skönt i alla fall! Att julen snart är över! Inte för att det varit speciellt jobbig jul, snarare jättebra och jättemysig... men ändå!!
Lillejulafton firades i det Lindhoffska hemmet, med fläskestek, rödkål, äpplemos och "brunede kartoffler" och sås som var så god så man hörde änglar sjunga :o)... OCH ALLT DETTA HADE DENNE MOJAN TILLAGAT!! STOLT är bara förnamnet! Tycker jag är jätteduktig :o).
Fick träffa lillkillen från Skurup! Underbar liten kille med glimten i ögat... och han ÄLSKADE vår vovve!! Han la sig i hennes korg tillsammans med vovven... gulligull! Jättefin grabb!

Julafton var vi hos mor och far och firade med vanlig jul... dvs skinka, prinskorv, köttbullar, sill och Janssons och ris ala malta... mycket gott och mycket trevligt och mycket julklappar!

Juldagen = lata lata lata lata lata!! Skööööööööööööööööööönt. MEN.... elen pajade på kvällen... mörkt blev det! Ringde eljour och såg julpengarna få vingar... men men allt fixade sig och "tack vare" surt inbetalade pengar till "fast avgift" till farbror elleverantör så kostade det nada!! Skööööööööööööööööönt!


Och så idag! Annandag jul! VI ÅKER PÅ REA!! Men gudars skymning! ALLA...precis ALLA var där och shoppade idag! Tog inte pengarna slut FÖRE jul???? Man kan undra! Mojan fick sig en ny klänning och så inhandlades ett spel till småtrollen och nya lakan till verkstan :o)....


Tack alla goda glada för fin jul!! Pappa, store sonen, mellansonen, lillprinsen och vovven!! JAG ÄLSKAR ER SÅ MYCKET!!

TACK FÖR ALLA FINA JULKLAPPAR!!


Kommentarer
Postat av: Vivi

Jag var inte på REA idag så mig slapp du iaf.

2008-12-26 @ 22:27:15
URL: http://blog.ostbring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0