Helgen snart slut men går snabbt till nästa :o)

Helgen är snart slut och jobbedag i morgon igen... går så snabbt, hinner knappt blinka... men lika snabbt till nästa helg igen... och sen är det JUUUUUUUL-ledigt... måååååånga dagar!!

I fredags slutade jag tidigt och hann med sova middag en stund när jag kom hem.. så skönt det är!! Mmmmm gott!! Kände mig så nöjd när jag senare på kvällen gick för att nanna kydden... har hängt upp gardiner i vardagsrummet! Blev så fint! Gillar 50-tals -- 70-tals stil och när vi nu bor i ett hus som är byggt tidigt 50-tal så varför inte få utlopp för det och inreda därefter!! Blev jättefint!! :o).... Åt gott på kvällen och myste i soffan med mannen! Darlingen min... puss!

Lördagen började långsamt med god frukost och lite plock och tvätt... sen åkte maken och jag till Hjärup för julmarknad! Var trevligt men sviiiiiiiinkallt, så vi tog bilen till värmen bland alla andra på Mediamarkt och kollade julklappar....Gud så mycket folk det finns! :o) Kvällen avslutades med Lillebror och tjej... fixa dator och äta tacos... var mysigt. Gulliga människor brorsan och tjejen är!

Stora sonen var i Malmö och julshoppade med en tjej!! Mhm!! Vill veta mer men han får väl själv berätta:o)

Söndagen inleds som vanligt med sovmorgon...VISST ÄR DET GOTT!! Snart lite dusch och fix och sen iväg till mannens kompis i Malmö för lite glöggmys! Alltid trevligt träffa nya människor... ska bli kul!!

I morgon kommer mellanson och yngste sonen!! Yippie!! Har längtat efter dem... de är så glada och goda och ger så goa kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0